Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Overskrift

Her må I gerne indsætte en manchettekst som opsummerer det indhold som er på denne side.

Vores værdigrundlag

Vores friskole har fokus på at danne eleverne til hele mennesker med vægt på både faglighed, trivsel og personlig udvikling.
Vi tror på, at børn lærer bedst, når de trives, bliver udfordret, og får lov til at være sig selv i et trygt og engagerende fællesskab.

Individuel udvikling og differentieret undervisning

Vi anerkender og støtter elevernes forskellige styrker, interesser og læringsstile ved at tilpasse undervisningen individuelt.
Vi tror på, at differentiering skaber mulighed for at fremme hver elevs potentiale og for at give en positiv læringsoplevelse, hvor alle oplever faglig og personlig succes.

Trivsel i fællesskabet og udvikling af sociale kompetencer

Vi prioriterer et inkluderende og støttende miljø, hvor eleverne lærer at samarbejde, vise respekt og forstå forskelligheder.
Trivsel er fundamentet for læring, og vi arbejder aktivt for at skabe en kultur, der fremmer empati, kommunikation og socialt ansvar.

Faglighed og gode faciliteter for læring

Vi investerer i dygtige og engagerede lærere samt moderne ressourcer og materialer for at sikre undervisning af høj kvalitet.
Vi ønsker at skabe en inspirerende læringsatmosfære, der udfordrer og motiverer eleverne til at stræbe efter faglig dygtighed, nysgerrighed og skaberglæde.

Fysisk bevægelse og sundhed

Vi ser fysisk aktivitet som en naturlig og vigtig del af elevernes hverdag.
Gennem bevægelse, leg og sundhedsfremmende initiativer styrker vi elevernes helbred og trivsel og fremmer en livslang interesse for en aktiv og sund livsstil.

Det er vigtigt for os at eleverne har det godt.

Proin tortor purus platea sit eu id nisi litora libero. Neque vulputate consequat ac amet augue blandit maximus aliquet congue. Pharetra vestibulum posuere ornare faucibus fusce dictumst orci aenean eu facilisis ut volutpat commodo senectus purus himenaeos fames primis convallis nisi.

Overskrift 2

Ovitin rest, cuptatur a voluptate seque occullupta nonseque volorro qui blatibus et etum eumquid ut quiatem quate simpelentio inciet omnihit aturitas doluptae voluptat omnienis etur rem apitaecto quasiti oritibusanda nonseque eos et et, omniatis debitat emporruntia 

Nonsernat in conseque eum fugiam, quame esti volorum remporatur. Aliciatem re, consed que ium et, sequia plique volecus verit omnihitius, seni voluptat la aliqui arum laborroviti optium imus sunt es molupta? 

Overskrift 3

Simpelentio inciet omnihit aturitas doluptae voluptat omnienis etur rem apitaecto quasiti oritibusanda nonseque eos et et, omniatis debitat emporruntia. 

Overskrift 4

Nonsernat in conseque eum fugiam, quame esti volorum remporatur. Aliciatem re, consed que ium et, sequia plique volecus verit omnihitius, seni voluptat la aliqui arum laborroviti optium imus sunt es molupta? 

Tekstboks - Fugias exceatur ant molorer spernam ra doluptas dollaut dia quatoccae

  • Ut repeditestem quam fugias exceatur ant molorer spernam ra doluptas dollaut dia quat.Int occae dunti consed ut voluptis sapitincte sam.
  • Elessit et et la quae modit re dolor aut quam, idestem delicie ndantur reperum vel essi nonsedio.
  • Vendi consecae odis sum ut aliqui aut quiatec temperfero ipsum adisi is eicient quid que volore .

VIL DU VIDE MERE?

Kontakt

Appenæs Friskole

Morsøvej 6
4700 Næstved

LÆS OGSÅ...

Overskrift til statisk spotfelt

Ro maximiniet quatenis conet exero que cusdaepudit quissimus quodis sae. Orro od ullabo. Evelibus, odisque plabo. 

Overskrift til statisk spotfelt

Ro maximiniet quatenis conet exero que cusdaepudit quissimus quodis sae. Orro od ullabo. Evelibus, odisque plabo.